Sandefjords Blad
Sandefjords Blad

Sandefjords Blad

Lokale nyheter Norge
En del av Amedia Salg og Marked
Sandefjords Blad er en dagsavis for Sandefjord Kommune. Avisa ble grunnlagt i 1859 og er i dag en av 100 lokalaviser i Amedia. Sandefjords Blad har daglig 37 300 lesere (papir, nett og mobil). 

Vi leser mindre papiraviser enn tidligere, men samtidig øker lesing av aviser på nett og mobil. Dette gjør at aviskonsumet i Norge aldri har vært høyere. Gjennom alle Amedias lokalaviser og noen samarbeidende aviser, kan du som annonsør nå ut til 2,2 millioner lesere hver dag. 
Lokalavisen på papir eller digitalt er kjøpt og betalt av lesere som ønsker å holde seg oppdatert på lokale hendelser. Annonsene dine blir vist til oppmerksomme og interesserte lesere.

Det er flere gode grunner til å annonsere i lokalavisen:

Lokale medier står i en særstilling i lokalmiljøet og er en viktig nyhetsformidler for lokalbefolkningen. Annonser i lokalavisen er plassert i et seriøst og trygt annonsemiljø - her er det ingen falske nyheter. Lokalavisen har høy tillit og troverdighet. I tillegg oppleves den som interessant, nyttig og viktig i hverdagen til leserne. 

Undersøkelser viser at 6 av 10 er positive til reklame i lokalavisen. 35 % sier lokalavisen er viktig for å få oversikt over gode tilbud på varer og tjenester i nærmiljøet.

Sandefjords Blad har engasjerte rådgivere, in-house annonseproduksjon og distribusjon i alle kanaler. Vi tilbyr digitale kampanjer i egne aviser, innholdsmarkedsføring, programmatisk annonsering (kampanjer på andre nettaviser/nettsider enn Amedia) og annonsering i sosiale medier. 

Ta kontakt med oss, vi bistår for at du skal oppnå best mulig effekt på annonsekampanjene dine.

Produkter

Vis alle produktene

Team

Se alt
name
Arne-Simon Achtentuch
Salgsleder
name
Merethe Liverød
Medierådgiver
name
Håkon Hvidsten
Medierådgiver
name
Yvonne Laursen
Digitalt ansvarlig / KAM Merkevare
name
Lars Christian Buraas
KAM Bil og Motor